جنبش حمایت از برند لباس ایرانی آغاز شد

جنبش حمایت از برند لباس ایرانی آغاز شد

جنبش حمایت ، آغاز به کار خواهد کرد

درست است که در تنظیم سیاست های کلی دولت به این مسئله ی مهم بی توجهی زیادی شده ولی این واقعیت را نباید فراموش کنیم که تا خودمان نخواهیم ، کاری به سرانجام نخواهد رسید . مهمترین امر تاثیر گذار بر این مسئله چیزی جز فرهنگ سازی حمایت از برند لباس ایرانینمی باشد و دقیقا این تنها کاریست که از دست یکایک ما بر می آید .

شما هم در حمایت برند لباس ایرانی سهیم باشید

بله ، شما هم می توانید با ساده ترین کار ها به این روندی که آغاز شده یعنی حمایت از برند لباس ایرانی ، یاری رسانید و در بهبود اوضاع صنعت نساجی و پوشاک سهیم باشید . اعضای روچی با تولید محتوای فرهنگی ، جنبش حمایت از برند لباس ایرانی آغاز خواهد نمود و ادامه به لطف عزیزان بستگی خواهد داشت .

اما چه محتوایی ؟

محتواهایی که انتشار خواهند یافت ، طبق نظرات و کارشناسی های اساتید و صاحب نظران این حوضه می باشد و نقطه ضعف های این صنعت در ایران عزیزمان را نشانه می گیرد تا به یاری خدا و کمک یکا یک شما عزیزان، فرهنگ سازی مفید و موثری را آغاز نماییم . از صاحب نظران درخواست می شود تا در راستای برپایی پر قدرت جنبش حمایت از برند لباس ایرانی ، نظرات ارزشمند خود را با گروه در میان بگذارند . و اما موضوعاتی که محور اصلی این جنبش می باشد:

  • حمایت از برند لباس ایرانی و صنعت نساجی
  • مبارزه با قاچاق پوشاک
  • فرهنگ سازی جهت مصرف کالا و پوشاک ایرانی
  • ترد گروه های به اصطلاح مافیایی قاچاق
  • ترویج فرهنگ پوشش ایرانی – اسلامی

نکته : این جنبش ( حمایت از برند لباس ایرانی ) با کمک کهنه کاران و متخصصانی که به تازگی به گروه حامیان روچی پیوستند آغاز شده که قطعا در تولید محتواهای آموزشی اززشمند در این سیستم نیز ، شاهد تغییرات عمده ای خواهیم بود .

 

انتشار دهید


بی صبرانه مننتظر آثار شما هستیم



نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.