تولید و الگوی لباس مردانه

پارچه، لباس
تولید و الگوی لباس مردانه

اهمیت کاتالوگ و ژورنال لباس

کاتالوگ ؟ چگونه کاتالوگ پوشاک می تواند به فروش یک تولیدی کمک کند ؟ شاید بهتر است کمی از روش های سنتی فاصله بگیریم و روش های نوین را نیز تجربه کنیم . شاید از نگاه برخی بررسی این مسئله کار بیهوده ای باشد ولی تجربیات کسانی که برای پوشاک تولید شده ی خود کاتالوگ یا کالا نما تهیه کرده اند ، کاملا متفاوت با این نگاه است .

کاتالوگ و طراحی ژورنال لباس

کاتالوگ چگونه باعث فروش بیشتر می گردد؟

خیلی ها این سوال را می پرسند که چگونه تولید پوشاک خود را به فروش رسانیم ؟در حالی که بازاریابی لباس امری زمانبر است و اینکه چطور فروش پوشاک تولیدی خود را افزایش دهیم. طبق تجربه ، یک فروشنده لباس زمانی که با کاتالوگ پوشاک تولیدی روبرو شود ، و محصول تولیدی را برتن مدل بررسی نماید  رغبتش جهت سفارش بیشتر خواهد شد . به غیر از آن فروشنده می تواند از روی کاتالوگ ، مشتریان خود را راهنمایی کند که این نیز باعث افزایش میل فروشنده به سفارش است  .  پس موثرترین و ساده ترین راه برای ترغیب ، بازاریابی و فروش بیشتر ، تهیه کاتالوگ پوشاک یا کالا نما از محصولات تولیدی می باشد.

هزینه کاتالوگ و مشکلات آن

اما خب با هزینه ها و دردسر های کاتالوگ چه کنیم . از آنجایی ممکن است مدل ها دارای تغییرات باشد و مدل های لباس کم و زیاد شود ، سفارش کاتالوگ به چاپخانه ها و هزینه های عکاسی مسلما مشکل ساز خواهد شد ، اینجاست که می توان از تکنولوژی بهترین بهره را برد. پیشنهاد های ما چیست؟

 

کاتالوگ دیجیتالی هم می شود

حتما قرار نیست کاتالوگ شما به صورت پرینتی باشد ، این روزها استفاده از تلفن های هوشمند ، تقریبا همگانی شده و و روز به روز بر استفاده کنندگان شبکه های اجتماعی و ارتباطی افزوده می شود . با این اوصاف کاتالوگ های دیجیتالی حتی در برخی موارد ، طالب بیشتری دارد . کافیست یک تلفن هوشمند با دوربین وضوح بالا داشته باشید تا بتوانید یک کاتالوگ مناسب تهیه کنید و آن را با  مشتریانتان به اشتراک بگذارید .

کاتالوگ پوشاک

موارد مهم در ژورنال یا کاتالوگ پوشاک

برای یک کاتالوگ پوشاک موثر ، بهتر است کاتالوگ شما ساده ، ولی گویا باشد . بهترین حالتی که پیشنهاد می دهیم ، تصویر واضح بعلاوه ی نام مدل ،توضحی مختصری از جنس ، سایز ، نوع و رنگ بندی های موجود می باشد . تصویر زیر می تواند الگوی مناسبی برای کاتالوگ شما باشد.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.